VALFRI TEXT

puss


Hallihallå! Hur har ni det? Jag har det helt okej nu efter en halv veckas "sjuklighet". Jag vet inte vad man skall kalla det, inte sjuk, inte frisk. Slogs av ett ständigt illamående och magont samtidigt som jag hostade som en dåre. Vad hände där? ....
Nej, själv tycker jag att det är jättetråkigt att läsa om hur sjuka andra är så jag sätter punkt där. Mår iaf bättre nu.

Vad händer annars här nere då? Jag jobbar helg igen  och det känns helt okej då mina vänner runt om också gör det. Jag är besviken på vädret som inte bjuder på mer än varma molniga dagar. Tråkigt, man bleknar så fort.
Just nu sitter jag i köket samidigt som spice girls wannabe spelas på tvn. Haha. Minnen.
Jag väntar istortsett på att Januari skall ta slut så att Februari kan kicka igång, då börjar det nämligen hända lite mer saker. Bland annat kommer mina föräldrar ner och sen så har jag och Megan planerat något roligt/spännande i början av månaden, iiihh, mer säger jag inte..än. Bara att jag är fett nervös. 

En annan sak är att Karin frågat mig om jag kan tänka mig att stanna i Australien längre än vad vi sagt, ca en månad extra. Jag får suga lite på den karamellen för hur gärna jag än vill stanna så blir det lite klurigt med sommarjobb osv.. Dessutom kommer jag vilja åka hem till sommaren (Aussies vinter) och träffa mina nära och kära. Och såklart, My man. (lite cool bronx dialekt) *Håller ut en knyten näve lite sådär småcoolt, hip-hop style, för att hälsa* ... Nej, måste lägga av med sån där humor som bara jag tycker är rolig...

Nu skall jag och Lucas sticka ner till ht och sätta oss på ett fik..och fika. :) (iaf jag.)


Kommentarer
Mamma skrev:

Jag gillar din humor!!! Ser jag fel eller har ditt hår blivit ljusare? Såg fint ut i alla fall! Kram.

2012-01-21 10:45:36
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0