VALFRI TEXT

Sån där lista som är rolig att göra men tråkig att läsa..

Vad är du beroende av? Läppbalsam, pengar?
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, läppar.
Hur imponerar man på dig? Har man talets gåva, så.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, och ofta spelar Emelie en roll i detta..
Var bor du? I nuläget, På guldkusten i Australien, annars i sveriges fina västkuststad Strömstad.
Trivs du där? Allt som oftast, ja, gällandes båda platserna.
Har du haft sex idag? Nej.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" oavsett om det är ett nummer jag känner igen eller inte. Svarar alltid på svenska.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "I'll see you tomorrow hopefully."
Antal timmar sömn i natt? Fler än fem, färre än tio.
Brukar du komma i tid? Ärligt? ... Fast jag har väl blivit bättre.
Vanligaste färg på dina kläder? Har ingen vanlig färg riktigt. Men svart är väl alltid ett säkert kort. 
Vad tycker du om fötter? Tycker inte alltför bra om fötter. Fult.
Vad saknar du? Gamla goda tider, ni vet! Min pojkvän, min bästa vän, min familj, köra bil, spela piano. Listan är alltför lång så jag nöjer mig där.
Hade du en bra kväll i går? Ja, det var en lugn och skön kväll.
Favoritdryck på morgonen? Ingenting är "favorit" för mig på morgonen. Dricker oftast vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt elva, halv tolv. Att jag inte somnar då hör inte hit.
Är du blyg? Det händer!
Sysslar du med någon idrott? nej, men jag hade mer än gärna gjort det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek men attraktion.
Har du spytt offentligt? Jag var oerhört åksjuk när jag var yngre, blev många stopp vid vägkanter runt om i Sverige, hehe.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Sånt man inte kan göra som tjej..
Är du nöjd med ditt liv? Till och från. Oftast!
Är du bortskämd? Nej, bortskämd skulle jag inte vilja kalla mig, trots att mina föräldrar gillar att kalla mig det då och då.
Vad gör du i morgon? Jobbar morgon, sedan får vi se vad som dyker upp. Beror på vädret. 
Vad är det värsta du vet vad gäller människor av ditt egen kön? Oj, tjejer kan vara det bästa man kan ha runt sig, men även det värsta. Jag tål inte respektlösa tjejer samt tjejer med förutfattade meningar.  
Har du bra vänner? Annars hade jag inte varit med dem. Umgås med dem jag håller av.
Vad är det finaste du fått? Jag har fått mycket fint genom åren, så jag vet faktiskt inte. Resan och möjligheten att ha få åka hit kanske toppar listan i nuläget.
En speciell dag du minns? Söndagen den 27 april 2008 när jag och min pojkvän blev tillsammans. Det är svårt att försöka veta vart man varit idag om det aldrig hänt.
Du samlar på? Hmm.. kan man skriva pengar?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast Mamma.
När grät du senast? Hm, Onsdags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vad skulle jag inte göra om jag vann en miljon? Men jag hade med all säkerhet rest.
Vill du gifta dig? Ja, men inte än på ett tag.
Vill du ha barn? I framtiden, ja. Väntar gärna tio år.
Är du musikalisk? Jag gillar att spela piano.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Dricker alltid helst vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, och det har de gjort sedan urminnes tider.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Nej.


Höst 2010


Kommentarer
Julia skrev:

din kommentar värmde Frida, tack! thihi

2012-01-15 07:14:14
URL: http://juliatillery.blogg.se/
Mamma skrev:

Jag tyckte inte den var tråkig att läsa! Riktigt kul faktiskt.

2012-01-15 13:38:30
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
broder johan skrev:

läste hälften iaf :) gå in på fb igen!! hann inte svara!

2012-01-15 13:41:09
Ida skrev:

Fin du är!

2012-01-16 00:30:08
URL: http://changeofseasons.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0