VALFRI TEXT

All this way

Hejhej!

Hoppas ni har det bra där hemma, jag har det super! Hade en mycket bra kväll igår, vi hade tänkt gå ut jag och Martina, men det blev lite ändrade planer under kvällens gång och det var roligt det också, haha!
Idag vaknade jag klockan 12, det var första gången jag vaknat senare än klockan 10 under min tid i Australien. Behövdes kanske? Har annars bara tagit det lugnt idag, jag och Martina träffades och åt frukost på the coffee club, så himla ovärt. Sämst frukost, inte alls värt de dyra pengarna. Dit tänker jag inte gå igen.. Vi köpte sedan med oss lite mat och satte oss på stranden trots att det har varit en molnig dag.

Annars så är det toppen, jag trivs så bra! Jag har haft en rolig månad tillsammans med Martini, vi har haft det toppenkul! Men nu är det dags att stänga det kapitlet för imorgon åker hon till sin nya familj i Brisbane och jag önskar henne all lycka till! Kommer nog bli bra. Fast det kommer såklart kännas lite konstigt nu att inte kunna träffas på eftermiddagar och kvällar som vi har gjort under en hel månads tid. Men vi skall försöka ses framöver några gånger såklart!

Imorgon tror jag att jag skall träffa Megan igen, saknar henne. Vi pratade om att åka till Seaworld men det beror på vädret så vi får se!

Puss ♥


Bästa bilderna jag hade på mobilen från igårkväll, hehe inte superbra precis. Men såhär såg jag ut innan jag bytte skjortan till en bustier istället. (skjortan vart alldeles för varm)


               


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0