VALFRI TEXT

trött tjej

Vilken dag. Är helt slut i både huvud och kropp efter att ha hört barn skrika och springa runt en hel dag. Oh my. Lekt ballong och koja och allt vad det kan vara. Det har varit en hektisk dag med massa mat, underbar tårta. Satt faktiskt och åt tårtan med tre små tjejer på sex och fyra år. Helt plötsligt säger en av sexåringarna
- Jag gillar inte frostingen (för det är väl samma som Icing?) för att den är för sockrig.
Fine tänker jag, det var den. Sen säger hon
- Jag vill inte äta mer tårta (hon hade inte ens ätit halva biten) för jag äter inte socker för då blir jag tjock, och jag vill inte bli ett fetto....
wtf? Hon är sex år. När jag var sex år hade jag bara ätit socker om jag kunnat. Stackars.
Hur som helst. Lucas fick en triljon paket som vanligt. Mitt, får han på Tisdag på hans födelsedag ihop med Karin och Brads paket. Köpte ett livräddar linne på Bondi till han, skit sött. Tar bilder när han fått det. Bilder från idag kommer senare!

Såhär såg jag ut iaf ut. Hade ett annat linne som är djupt i ryggen och högt i fram men bytte om nu för det blev jobbigt. Knallgul bikiniöverdel och höga shorts. På armen satt såklart min fina guess klocka.





Kommentarer
Mamma skrev:

Ja, jag minns barnkalasen här på Hogelid. Roliga men man var rätt trött efteråt. Vad fin du var i linnet och bikinin. Puss.

2012-01-29 18:43:26
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0