VALFRI TEXT

12 Juni

Hej!

Efter en evighet (ok, kanske överdriver lite här) av att lägga ut bilder från NZ så slänger jag in handduken. Har EJ tålamod. Det är så fint iallafall, hittills har jag varvat shopping med mat, kaffe och te. Caféer i små gatuhörn och soliga bergstoppar är vad jag njuter av. Jag tog en liten hike igår som faktiskt resulterade i träningsvärk i rumpan idag!
Just nu sitter jag i mitt lilla hotellrum och tittar på masterchef Nya Zeeland, jag älskar matprogram, och dricker te! Jag har precis packat en gång för alla och det resulterade med två påsar slängda skor och kläder :/ . Ah well, det får gå!

Imorgon är sista dagen på mitt aus/NZ äventyr och jag skall ut på tur! Inte vilken tur som helst utan jag skall rida! :D En rid tur som tar mig runt där de spelde in sagan om ringen, hehe.
Turen heter inget mindre än "The Ride of the rings", ok att skratta. Men är man nörd så är man. Hoppas jag inte fryser ihjäl!

Puss. Vi ses hemma!



Kommentarer
mamma skrev:

Fiiina Frida! Snart hemma!

2012-06-12 10:00:54
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0