VALFRI TEXT

Lördag 2 Juni

Hej!

Åh, jag har haft en så bra dag idag! Började med en lång sovmorgon och sedan strosade jag ner till ett nytt litet mat köpcenter bredvid Harbour town. Oj va fint det var! Hur mysigt som helst och helt nyöppnat. Där fanns sushirestaurang, en stor fräsch frukt och blandat market med massa goda färska frukter och nötter och massa mer! Cafén , där ett utav dem var ett choklad café, hur gott låter inte det? Det hette chocolatto och när man gick in där kändes det som man var i en liten mysig stad i Europa, typ Frankrike. Där fanns en hel vägg med hemmagjorda chokladkakor och choklad skulpturer överallt. I mitten var det ett stort glasbord med massa praliner som man kunde välja mellan och massa macarones (Som jag måste prova någon gång, har inte gjort det ännu :( ) Det fanns kakaobönor i alla dess former och massa olika te och kaffe sorter som jag måste handla nästa gång jag kommer dit. ( För jag måste dit igen) Köpte dock ingeting utan satte mig vid en färskpressad juicebar och beställde en proteinshake med smak av choklad och mint och en frukt tallrik med mandel och kanel müsli och lite youghurt... ja ni hör ju. Det var hur gott som helst! Jag är liiite smått sne över att det precis öppnat dock. Tänk om det funnits när jag kom hit i November.. Hur som helst, efter min lilla frunch (frukost+lunch=frunch), gick jag bort mot harbourtown och kom inte hem förrän bara en liten stund sedan. Jag har handlat för hela Sverige idag kan man säga. Herre jösses asså. Allt från läder jackor till UGG boots. Så himla nöjd är jag för dem! Kostade 300 dollar , vilket är lite saftigt men det kommer vara så värt och jag kommer kunna ha dom länge.

Igen, jag är så ledsen att jag inte har några bilder men mitt internet är ju som det är... Lovar bättring nästa vecka!
Här är iaf några från internet, hehe..

Fruktmarknaden!



Behöver inte säga så mycket mer här..


Nu: Film mys och middag i sängen.
Hoppas ni har det bra hemma!
Puss


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0