VALFRI TEXT

NYA ZEELAND

Update.

Jag har det så otroligt bra just nu. Nya Zeeland är lika otroligt i verkligheten som det är i tankarna..
Jag sitter på mitt hotellrum i raggsockar och myströja. På tv:n går en bra film och jag skall hugga in i min sallad som jag köpte i ett litet café förut.
Min utsikt är otrolig och det är kallt ute, men under dagarna har det varit sol. Imorgon skall jag ta en hike runt sjön och sedan får dagen komma som den kommer. Älskar detta.
Bilder kommer upp imorgon/ikväll eller helt enkelt när jag tar tummen ur och laddar över bilderna, funderar på ett inlägg med alla bilder från hela veckan.

Sallad vare ja..


Kommentarer
Mamma skrev:

Ser fram emot bilder. Ska bli jättekul att se. Kram.

2012-06-10 09:36:31
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0