VALFRI TEXT

29 MAJ

Hallihallå!
Världens mest aktiva bloggerska här! hehe, Kul att se att många av er är inne och tittar iallafall.
Jag har absolut ingen blogglust och funderade på att stänga ner detta med bloggning helt men kom på sedan att det är ju roligt att skriva här när jag är på Nya Zeeland! Då kan jag uppdatera med bilder och lite smått och gott också. Men nu tänkte jag iallafall uppdatera en liten snabb en! 

Australien har blivit något kallare och mörkare. Dagarna är helt okej (brände ryggen lite idag..) men kvällarna och när det är molnigt är inte lika sköna. Ner mot en 10 grader. Dagarna rullar på för fullt och jag njuter och försöker ta in så mycket av tillvaron som jag kan! Om 10 dagar lämnar jag Australien och drar mig ner mot ett snöigt Queenstown. Hur fel låter inte det i Juni va? Planerar fem härliga dagar spenderandes på cafén, turistturer, myskvällar i mitt hotellrum och framförallt att vara helt ensam och bara bry mig om mig och om vad jag känner för. Det kommer bli himla skönt!

Fick även ett nytt jobb i förra veckan i stan och vet att jag kommer jobba ihop med en otroligt härlig tjej! Känner mig väldigt peppad inför det! Kul! Jag har också börjat tänka på vad jag vill göra till hösten. Har sökt till en del utbildningar men helst av allt hade jag velat spara ihop mina pengar och åka iväg igen. Inte lika länge men absolut till något ställe jag vill till. Man är ju bara ung en gång och det gäller att passa på när man kan tycker jag! Högst på listan står:
New York
Brasilien / Syd Amerika
Tågluff i Europa.

Vill så himla gärna!  


Costa Rica 2010/2011

Kommentarer
Julia skrev:

Ska bli så kul :D

2012-05-29 18:06:20
URL: http://juliatillery.blogg.se/
mamma skrev:

Låter som en härlig framtidsplan!

2012-05-30 09:01:37
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Leif-Anders skrev:

Inte så tokigt i Costa Rica heller! Fin solnedgång.

2012-06-05 23:30:53
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0