VALFRI TEXT

SUN-Day

Idag är en sån dag som jag bara önskar att jag hade en mobil med kamera eftersom det är så fint ute...hehe. Jag är för lat för att ta kort med system kameran eftersom internet envisas med att ta 29 år innan bilderna laddas upp från den.
Jag kan inte säga att jag gjort många knop idag. Vaknade, åt frukost och löste korsord i solen, solade, läste, gick ner och handlade lite mat som fick bli rökt lax (Där och då försvann jag tillbaka till kvällssol, terassen uppe i sommarstugan i Sundsvall där min familj + mormor och morfar brukade sitta och äta gravad lax på knäckebröd samtidigt som vi tittar ut över sjön, åh). Mums!
Igår var jag duktigare då jag började dagen med en svettig PW/joggingtur och sedan avslutade dagen med en promenad.

Om mindre än 4 veckor befinner jag mig på NZ, känns bra.

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0