VALFRI TEXT

Torsdag

Hej!

Nu har jag fått helg och börjar inte jobba förrän på Tisdag. Jag har ingen aning om hur jag skall tillbringa dagarna bara. Jag är fortfarande sjuk och har hostat som en annan idiot så jag kan inte ut och springa (får panik snart...). Vi kan väl säga att jag får ta dagarna som de kommer? Synd att klaga. Försöker ta vara på min lediga tid här nu och verkligen bara njuta för jag har bara 5 helger kvar här i Australien! 

Firar iallafall in min långledighet just nu med lite gott / strepsils och Hitta Nemo. Blir ju en helt annan grej att se på den när man är här med alla Aussiedialekter osv. Kul! Älskar den filmen.



Nöjd tjej just nu / Inte lika nöjd tjej förut.


Kommentarer
mamma skrev:

Fiiin!

2012-05-03 15:58:23
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0